8.7.13

FREE FESTIVAL 2013


Afgelopen zondag was ik op het Free festival in Almere en wat was het geweldig zeg. In het zonnetje heb ik ontzettend genoten van de heerlijke muziek, de lekkere drankjes en vooral van de gezelligheid. Daarnaast heb ik ook mijn ogen uitgekeken. Als fashionaddict let ik natuurlijk altijd op de kleding die mensen dragen en voornamelijk hoe ze het gecombineerd hebben. Nou... ik kan jullie vertellen ik heb heel veel Fashion fails gezien. Jeetje... soms kon ik gewoon echt niet geloven wat ik zag.

Door het lekkere weer was iedereen ontzettend schaars gekleed. Daar is natuurlijk niets mis mee, want het is tenslotte zomer. Alleen vind ik persoonlijk dat sommige net iets te schaars gekleed waren. Ik zal jullie een paar voorbeelden geven...

Ik heb meerdere meiden zien lopen die een net iets te kort (laat ik zeggen 2 maten te klein) shortje droegen, waardoor de helft van hun billen er onderuit piepte. Not so charming! Ik snap die hype niet zo goed. Ik draag zelf ook korte shorts en dat staat ontzettend leuk, maar kom op moeten je billen er nou echt onderuit komen. Wat ik op het festival zag vond ik eerder ordinair dan sexy. En ik denk toch dat dit het doel van de meiden was, dat ze er sexy uit wilden zien. Helaas... Wat mij betreft is dat niet echt goed gelukt.

Daarnaast zag ik vele meiden in bikini tops en crop tops. Ik ben ontzettend fan van de crop top. Ik heb er zelf dan ook een paar in de kast liggen, maar sommige meiden hadden beter een iets langer shirtje aan kunnen doen. Ik ben echt niet zo hypocriet dat alleen slanke meiden een crop top mogen dragen. Integendeel ik vind het super tof dat wat vollere meiden het ook gewoon zonder gĂȘne durven te dragen. Toch ben ik wel van mening dat het er niet altijd even mooi uitziet. Zeker niet als het gecombineerd wordt met het te strakke shortje. Waardoor de lovehandles nog net even wat extra werden geaccentueerd. 

Zonde dames! Ook als je wat voller bent kun je er sexy en mooi uitzien, maar probeer dan niet in een maatje 36 te passen als je in werkelijkheid een maatje 38/40 hebt. Koop gewoon dat grotere maatje. Jouw maat zegt niets over wie je bent. Je hoeft geen maat 36 te dragen om 'leuk' gevonden te worden. Ik denk zelfs dat je er leuker en zelfverzekerder uitziet als je gewoon de maat draagt, die je het beste past. Met maatje 40 is helemaal niets mis hoor! De gemiddelde maat van een Nederlandse vrouw is trouwens 42. Uit onderzoek is zelfs gebleken dat mannen een vrouw met maatje 42 het aantrekkelijkst vinden! 

Dus lieve meiden als ik jullie een tip mag geven: Draag liever een maatje groter, dan dat je alle vormen gaat accentueren die je het liefst wilt verdoezelen.

Op het festival heb ik gelukkig ook veel meiden gezien met goed gestylde outfits! Dat vind ik zo leuk om te zien. 

Zijn jullie nog naar leuke festivals geweest?!

See you next time!

Lots of love,

Naomi

No comments:

Post a Comment