8.4.13

INSTABLONDE §1


 Hier zijn mijn favoriete instagram foto's van afgelopen week!
Here are some of my favourite instagram photos from last week!

Weekelijks zal ik een nieuwe Instablonde plaatsen. Kun jij niet zo lang wachten? Volg mij dan op Instagram via @itsmenaomi
I will post a new Instablonde every week. Can't wait that long? Follow me on Instagram via @itsmenaomi_ 

Lots of love,
Naomi

Één van de eerste dagen waarop het echt heel zonnig was. 
Laat die zomer maar komen!
One of first days when it was very sunny.
Let the summer begin!

Vrolijk Pasen. Met pasen heb ik heerlijk gebruncht met mijn familie.
Happy Easter. At Easter I had a delicious brunch with my family.

Toen mijn haar nog lang was...
When my hair was still long...

Paasoutfit. Galaxy broek - H&M | Gestreepte trui - Action | Schoenen - Action
Easter-outfit. Galaxy jeans - H&M | Striped knit - Action | Shoes - Action

Galaxy nails! 
OPI - Teal the cows come home | Maxfactor - Fantasy fire

Tijd om te gaan leren. Afgelopen week had ik mijn tentamen strafrecht.
It's time to study! Last week I had my criminal exam. 

 Na al het leren was het tijd om even de relaxen in bad.
After studying it was time to relax in a hot bath. 
Bath cream - Collistar Doccia dei Sensi | Shampoo - Herbal Essences Uplifting volume 

Me.

Mijn lieve hond op mijn roze hoge hakken.
My lovely dog with my pink high heels.

Meeten met mijn nichtje onder het genot van een bakje koffie.
Meeten with my niece while enjoying a cup of coffee.

Kleurrijke zonnebril. Ik ben klaar voor de zomer!
Colorful sunglasses. I'm ready for summer!
Sunglasses - Primark

Mijn nieuwe jumpsuit uit Parijs was eindelijk binnen!
My new jumpsuit from Paris finally arrived!
Jumpsuit - Melrose | Denim Jack - H&M | High heels - Primark

Gezonde avondmaaltijd! Cherry tomaatjes, komkommer, wortel, gnocchi en sate.
Healthy diner! Tomatoes, cucumber, carrots, gnocchi and saté.

Sleeping beauty!

Sushi-time!

 Zaterdag was het tijd voor mijn nieuwe bikerboots en skinny jeans.
Saturday it was time to wear my new bikerboots and skinny jeans.
Michael Jackson cropped t-shirt - H&M | Skinny jeans - H&M | Bikerboots - Comegetfashion.com

 Casual outfit!
Leather Jacket - Primark | Kate Moss t-shirt - Unknown | Skinny ripped jeans - H&M | Bikerboots - Comegetfashion.com


2 comments: